DO PODJETJA V 3 KORAKIH

  Prični s prijavo

Podjetniška ideja

Kaj je to podjetniška ideja?

Podjetniška ideja

Sveže ideje in inovativnost sta lahko že prvi korak k podjetništvu. Kot vodilno podjetje na področju podpore podjetniškega okolja vam vso potrebno znanje nudimo na enem mestu. 

Vašo idejo vam pomagamo razviti v podjetje: 

  • omogočamo vam svetovanje in strokovno pomoč pri ustanovitvi start-up podjetja
  • svetovanje na računovodskem, davčnem, pravnem, finančnem, kadrovskem ter marketinškem področju
  • svetovanje in strokovno pomoč pri iskanju zagonskih sredstev

Za ustanovitev podjetja je seveda potrebno še kaj več, kot le ideja. 

Da ugotovite ali je določena ideja tudi poslovna priložnost, je potrebno oceniti trg, konkurenco in sposobnost preživetja ideje v realnem poslovnem okolju. 

Preverite trg in konkurenco, se že kdo ukvarja s čim podobnim in kakšna je njihova ponudba. Kakšne ideje imajo ostali? Bi lahko vi naredili bolje?

Opredelite idejo z več možnih vidikov, tržnega in tehničnega. Ali imate dovolj močan tržni potencial? Je možno idejo dobro izpeljati in ali jo lahko zaščitite? Vse to so vprašanja, s katerimi se morate ukvarjati že od začetka. 

Kako idejo pretvoriti v posel?

Prvi korak k ustanavljanju podjetja je vaša odločitev!

Premakniti se je treba iz cone udobja. Vsak ima tako območje, znotraj katerega se počutite varno, kjer popolnoma obvladujete vse aktivnosti, s katerimi se ukvarjate. Cona udobja je eden večjih sovražnikov vašega potenciala. V njej ni prostora ne za rast ne za razvoj. Za uspeh v podjetništvu se je treba podati iz svoje lupine, prevzeti tveganje in se soočiti s strahovi. Otresti se je treba individualnih strahov, kot so strah pred izpostavljenostjo, pred nastopanjem, pred odločanjem, pred neuspehom ali pred uspehom ipd. Za premik v smeri ciljev in ambicij morate biti pripravljeni na soočanja z novimi izzivi in predvsem – tvegati.

Od ideje do realizacije

Za dobro idejo je potrebna kreativnost, ki ni nujno vezana na logično mišljenje. Ne nazadnje logično mišljenje kreativnost prej zavira kot spodbuja. Svoje ideje si skrbno zapisujte. Nosite s sabo beležnico. Najboljše ideje se namreč utrnejo nepričakovano in če jih ne zapišete, jih tudi hitro pozabite. Bodite torej pripravljeni.

Če imate dobro idejo, se najprej vprašajte, kaj in na kakšen način bi ta prispevala tržišču. Ena večjih napak je zaljubljenost v lastno idejo, pri tem pa lahko spregledate, da na trgu mogoče že obstaja ideja, podobna vaši, ki ponuja bistveno boljšo rešitev. Svojo idejo je torej treba preveriti, testirati, priporoča se, da mladi podjetniki preberejo kakšno literaturo. ne pozabite na analizo trga. Premislite torej, kdo so vaše potencialne stranke, in idejo delite z njimi. Čim več se pogovarjajte in slika o možnosti realizacije se bo kmalu zjasnila.